loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 574 1395/02/05 نظرات (1)
  • 2015
  •   720pفوق العاده
  • امریکا
  • Liam Neeson, Ed Harris, Joel Kinnaman
  • Jaume Collet-Serra
  • درام اکشن| جنایی
  • امتیاز: 6.6 از 10 - میانگین رای 71,461 نفر
  • 59/100
  • IMDB

 

جيمی کانلون، خلافکار و آدمکش، يک شب مجبور می­شود تا بين دو نفر يکی را انتخاب کند: پسر غريبه‌اش، مايک، که زندگی­‌اش به خطر افتاده است يا بهترين دوست قديمی‌­اش، شان مگواير سردسته خلافکارها، که می­خواهد انتقام خون پسر خود را از مايک بگيرد.

 

 


دوبله فارسی فیلم  Run All Night 2015

دانلود فیلم Run All Night 2015 زیرنویس فارسی و سانسور شده

منتشر شده توسط رسانه سانسور

 

 

لینک‌های دانلود فیلم

در صورتی که برای ادامه دادن دانلود های نیمه تمام مشکل دارید، لینک جدید دانلود آن فایل را مجددا از سایت کپی کرده و در فیلد آدرس در IDM جایگزین نمایید.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lplnlind در تاریخ 1395/02/09 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
از اینکه ظاهر سایت رو شیک کردید دمتون گم
ولی خواهش میکنم رویه کارهای عالیتونو پیش بگیرید ،و فیلم ها رو دوبله بذارید
اگه امکان داره صوت دوبله رو این فیلم رو بذارید.
ازتون التماس میکنم تقاضا دارن فیلم های جدید رو با دوبله بذارید
لطفن،من این سایت رو به تمام فامیلامون معرفی کردم و همه هم از این سایت وششون اومد تو رو خا خرابش نکنید.
من انگیسی بلد نیستم و انقدر پئل نداریم که برم یاد بگیرم،خواهش میکنم فیلم های تاپ رو دوبله که.
پاسخ : سلام
سعی میکنیم فیلم های دوبله شده رو با دوبله سانسور کنیم ...
با تشکر موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری