loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
abcd بازدید : 85 1392/11/21 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی بوسیدن روی ماه با لینک مستقیم و کیفیت عالی از پردیس موزیک

فیلم بوسیدن روی ماه با کیفیت عالی DVD

bosidan دانلود فیلم ایرانی بوسیدن روی ماه

 

 

دانلود فیلم بوسیدن روی ماه با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : ۷۵۰ مگابایت

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۲

کارگردان : همایون اسعدیان

بازیگران : شیرین یزدان بخش ، رابعه مدنی ، مسعود رایگان ، صابر ابر ، شیدا خلق ، شاهرخ فروتنیان ، شبنم مقدمی ، حسن نجاریان ، لیدا عباسی ، محم کارت ، سعید پور صمیمی

خلاصه داستان : «بوسیدن روی ماه» درباره دو زن میانسال به نام‌های فروغ و احترام است که بیش از چهل سال در همسایگی هم زندگی می‌کنند، در اواسط جنگ هر دو پسران‌شان به جبهه رفته‌اند و اثری از آن‌ها به دست نیامده است. فروغ از بیماری سختی رنج می‌برد و به‌ گفته پزشکان چند ماه دیگر بیماری او را از پای در می‌آورد تا اینکه خبر می‌رسد باقیمانده جنازه حسین، پسر احترام و نشانه‌هایی از او پیدا شده است… .

توضیحات و اخبار این اثر : بوسیدن روی ماه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته سال ۱۳۹۰ است.  بوسیدن روی ماه یک مادرانه امروزی است و این درست موقعی به چشم می آید که “مادر” ساخته علی حاتمی کلیشه تمام مادرانه های سینمای ایران است. همایون اسعدیان که پیش از این فیلم، با ساختن طلا و مس نشان داد می خواهد کارگردانی مولف باشد، با ساخت بوسدن روی ماه ثابت کرد در این مسیر استوار تر شده و قصد دارد فرسنگ ها با اسعدیانی که فیلمی هم چون ده رقمی را در کارنامه دارد، فاصله بگیرد.
جوایز فیلم بوسیدن روی ماه به شرح زیر است.سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری (ساسان نخعی) سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر

 

دانلود فیلم ایرانی بوسیدن روی ماه با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری