loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 130 1393/04/20 نظرات (2)

دانلود سریال قلب یخی فصل سوم قسمت های 31 و 32  با لینک مسقیم

:: این سریال دو قسمتی میباشد که توسط موسسه توزیع کننده دو قسمت در یک فایل گانجانده شده است ::

کارگردان: سامان مقدم

ژانر: ماجرایی، طنز، درام

 سال تولید: 1391

تاریخ توزیع: خرداد 93

مدت: 56 دقیقه

کیفیت تصویر: DVDRip

فرمت: MKV + MP4

حجم: 157 + 459 مگابایت

بازیگران:
مهران مدیری، هدیه تهرانی، رضا عطاران، حسین یاری، طناز طباطبایی، هانیه توسلی، رضا کیانیان، امیرحسین رستمی، هدی زین العابدین، علی طباطبایی، پژمان بازغی، امیر آقایی، مازیار فلاحی، سحر دولتشاهی و…


 دانلود سریال قلب یخی قسمت های 31 و32 کیفیت عالی (در یک فایل)

دانلود  از سرور آپلود بوی             

 حجم : 433 مگابایت

دانلود سریال قلب یخی قسمت های 31 و32 حجم کم mp4 (در یک فایل)

دانلود  از سرور آپلود بوی             

 حجم : 203 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بیژن در تاریخ 1393/04/25 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.من میخوام از قسمت اول دانلود کنم.قسمت های قبلش از کجا دانلود کنم؟
پاسخ : سلام دوست عزیز فردا تمام قسمت های قبلی توی یک پست برای شما قرار خواهم داد

این نظر توسط بیژن در تاریخ 1393/04/25 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.من میخوام از قسمت اول دانلود کنم.قسمت های قبلش از کجا دانلود کنم؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری