loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 595 1394/09/27 نظرات (7)

.:: در خواستی کاربران عزیز ::.


زانر: ماجرایی ، خانوادگی ، فانتزی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۶

کیفیت :DvD rip

حجم :  970مگابایت

حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : ولدمورت قوی تر شده و قدرتش در حال رشد است. در حال حاضر وزارت سحر و جادو و هاگوارتز در کنترل اوست . هری، رون و هرماینی تصمیم گرفته‌اند کار دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جان پیچ ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست بدهند. اما برای این ۳ نفر و بقیهٔ دنیای جادوگری امید کمی باقی‌مانده است.


لینک دانلود با کیفیت               4upld 

  اسکرین شات

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1395/06/28 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سلام با تشکر

۱_لطفا بقیه قسمتها رو بگذارید

۲_دانلود کردم ولی صدا نداشت لطفا وک کنید

بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم

این نظر توسط Esm در تاریخ 1395/06/04 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

چرا من نمیتونم دانلود کنم؟؟😔😔

این نظر توسط Msy در تاریخ 1394/10/25 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من هرکاری کردم نتونستم دانلود کنم لطفا لینک دانلود به ایمیلم بفرستید
پاسخ : از این لینک امتحان کنید:
http://trainbit.com/files/7019147884/harry_pater7_part1_orginal.-wWw.PcMovie.in_.mkv

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/10/02 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
کی قسمت دومشو در سایت قرار میدید و همچنین تمام مجموعه رو؟
پاسخ : سلام
قسمت دوم اماده هست و به زودی در سایت قرار میگیرد .
با تشکر

این نظر توسط Mori در تاریخ 1394/09/27 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض خسته نباشید
لطفا اگه امکانش هست سری کامل هری پاتر رو تو سایت بزارید .
باتشکر
پاسخ : سلام
در لیست قرار دارد , به زودی کالکشن تکمیل میشود .
با تشکر

این نظر توسط محمد مهدی کاکی در تاریخ 1394/09/27 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

سانسور پوششی مطمئن باشم میتوانم با خانواده ببینم
پاسخ : سلام
بله .
با تشکر

این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1394/09/27 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

واقعا ممنونم
پاسخ : سلام دوست عزیز.قربان شما.اگر بازم فیلمی خواستید درخواست دهید تابررسی شود.
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری