loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 335 1395/03/30 نظرات (1)

نام فیلم: The Trust – اعتماد

سال انتشار: ۲۰۱۶

ژانر: جنایی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳۹ثانیه (بازبینی مجدد!)

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: والتر و اِستون دو افسر پلیس بسیار معمولی هستند که در اتاق شواهد اداره ی پلیس مشغول به کار می باشند. اما هنگامی که اِستون درمی یابد پرونده ی گروهی خلافکار که به مقدار بسیار زیادی پول مربوط می شود ، در حال بررسی هست ، او به همراه والتر برای پیدا کردن منبع اصلی پول دست به کار می شوند و…

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل: 717مگابایت | 1.3گیگابایت
  • تاریخ انتشار: APR-13-2016

لینک دانلود:

==========================================

Bluray Releases

 

دانلود :    BRRip 720p  |  BRRip 1080p

زیرنویس فارسی | زیرنویس انگلیسی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1395/03/30 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من از طرفدار های این وبسایت هستم و به نظر من این بهترین سایت برای جوان های ایرانی هستش فقط من به عنوان یک طرفدار میخوام نظراتم رو بیان کنم
1ببخشید متوجه شدم از از سه روزه فقط فیلم های زیرنویس قرار می دین لطفا تا حد امکان فیلم های دوبله هم قرار بدین تا بتونیم به آسونی فیلم های زیبا رو ببینیم
2من یکی از طرفدار های سریال پر طرفدار black listهستم لطفا سرعت و روند قرار دان اون رو در سایت بالا ببرید ویا توضیح دهید که روند قسمت جدید چگونه هست مثلا هر هفته فلان قسمت قرار میکیرد
با تشکر از وب سایت نمونه و عالی شما
پاسخ : سلام
تا فعلا تمام قسمت های منتشر شده توسط موسسات را در سایت قرار دادیم ... هر قسمت دیگر که از موسسات منتشر شود در سایت قرار میگیرد ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری