loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 434 1395/03/06 نظرات (2)

 

خانه پوشالی (house of cards) نام یک سریال سیاسی – هیجانی آمریکایی است که تولید آن از سال 2013 میلادی شروع و تاکنون در چهار فصل 13 قسمتی و توسط نتفلیکس netflix تهیه شده است. این سریال برگرفته از رمانی با همین نام نوشته مایکل دابز است که خودش عضو حزب محافظه کاران بریتانیا بود. موضوع سریال رقابت های سیاسی در آمریکا است. کوین اسپیسی بازیگر اصلی سریال و دیوید فینچر از کارگردانهای فصل اول این سریال می باشد. داستان در دوران معاصر و در پس زمینه مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده روی می دهد. کوین اسپیسی نقش فرانک آندروود نماینده مجلس را بازی می کند، او یک سیاستمدار بی رحم است که آرزو دارد در واشنگتن به مدارج بالا برسد و رابین رایت نقش همسر جاه طلب کوین اسپیسی را بازی می کند…

 

 


دوبله فارسی سریال خانه پوشالی House of Cards 2013 Season 1

دانلود سریال خانه پوشالی فصل اول House of Cards 2013 Season 1  دوبله فارسی و سانسور شده

منتشر کننده پی سی مووی

افتخارات

این سریال برنده جوایزی همچون نامزد جایزه امی در سال 2013، در 9 رشته از جمله بهترین بازیگر زن و مرد سریال های داستانی (برای اسپیسی و رایت) و بهترین کارگردانی سریال های داستانی (برای دیوید فینچر) نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد (اسپیسی) در بیستمین مراسم اهدای جوایز صنف بازیگران تلویزیون و هفتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب. کسب 13 نامزدی در شصت و ششمین جوایز امی، کسب جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین بازیگر زن سریال های داستانی (برای رابین رایت) و کسب عنوان بهترین برنامه تلویزیونی سال از موسسه فیلم آمریکا. منتقدان از این سریال حسابی استقبال کردند و نقدهای مثبتی درباره آن نوشتند. خانه پوشالی بر اساس 25 نقد منتشر شده، امتیاز قابل توجه 76 از 100 را در سایت متاکریتیک به دست آورد که در نوع خودش موفقیتی چشمگیر محسوب می شد.

 

 

لینک‌های دانلود فیلم

در صورتی که برای ادامه دادن دانلود های نیمه تمام مشکل دارید، لینک جدید دانلود آن فایل را مجددا از سایت کپی کرده و در فیلد آدرس در IDM جایگزین نمایید.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aminx در تاریخ 1395/03/19 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

واقعا خسته نباشید خوب حالا که زحمت کشیدید گذاشتید کامل میگذاشتید دیگه
پاسخ : سلام
این سریال از موسسات منتشر میشود و به محض انتشار قسمت های دیگر در سایت قرار میگیرد

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/03/13 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

سلام خدارو شکر رفع فیلتر شدید
لطفا سریاال مردگان متحرک رو قرار بدید خیلی پرطرفداره
پاسخ : سلام.
بررسی میکنیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری