loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 3715 1395/02/18 نظرات (33)

 

یک انیمیشن در سبک کمدی به کارگردانی جنیفر یو نلسون است که در سال 2016 منتشر شده است. داستان این انیمیشن درباره پو ( جنگ جوی اژدها ) است که مشغول کارهای خود است ناگهان یک پاندای دیگر در شهر ظاهر می شود و به دنبال پسر گمشده خود می گردد و پس از پرس و جو پو در میابد که وی پدر او است و در این بین برای پدر پو اتفاق های بسیار خنده داری می افتد که …

 

 


دوبله فارسی انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 Kung Fu Panda 3 2016  دوبله فارسی و سانسور شده

دوبله تاینی موویز افزوده شده است( صوت دوبله به فیلم متصل است )

منتشر کننده پی سی مووی

 

 

لینک‌های دانلود فیلم

در صورتی که برای ادامه دادن دانلود های نیمه تمام مشکل دارید، لینک جدید دانلود آن فایل را مجددا از سایت کپی کرده و در فیلد آدرس در IDM جایگزین نمایید.
  •   720| mkv|حجم فایل: - گیگابایت|
    1280*720

    Censored By: PcMovie

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط han در تاریخ 1395/02/18 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.دوبله جدید به کیفیت دوبله موسسه ای هستش ؟؟
پاسخ : سلام دوست عزیز.
کیفیت دوبله جدید بسیار بالاتراز دوبله قبلی می باشد.
باتشکر

این نظر توسط han در تاریخ 1395/02/08 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

سلام. دانلود کردم بسیار عالی بود . خیلی خیلی ممنون . لایک دارین مثل همیشه

این نظر توسط han در تاریخ 1395/02/06 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

سلام. خسته نباشید. الان لینک درست شده ؟؟ با صوت سینک هستش ؟؟ دانلود کنیم ؟؟
پاسخ : سلام
بله سینک هست

این نظر توسط mehrab در تاریخ 1395/02/06 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

سلام این که دوبله نیست
پاسخ : سلام مهراب جان.
صوت دوبله بصورت جداگانه وجود داره.
باتشکر

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1395/02/06 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

سلام

من دیروز نسخه فیلمی که با این صوت سینک هست را از ...دانلود کردم نسخه ای که با این صوت سینک هست 702 مگابایتی می باشد در صورتی که فایل موجود در سایت 650 مگ هست ممنون از زحماتتون

پاسخ : سلام
ممنون خبر دادید ... لینک تعویض شد .

این نظر توسط narges در تاریخ 1395/02/05 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

سلام. خدا قوت . یه سوال می پرسم خدا وکیلی جواب بدین. گذاشتین ما رو سر کار ؟؟؟؟؟؟
من فیلم و صوت رو دانلود کردم به هم وصل کردم صدا و فیلم را با هم تنظیم کردم اما هر 1 دقیقه یک بار باید تنظیمات صدا رو دستکاری کنم تا با هم یکسان بشه . کلا 2 تا 3 ساعت سرکار بودم . آخر سر هم نتونستم فیلم رو راحت و کامل ببینم . لطفا خودتون به هم وصل کنید بزارین برای دانلود مثل بقیه فیلم های عالی که زحمت کشیدین و تا به الان گذاشتین. ممنون
پاسخ : سلام دوست عزیز.
والا بنده که خودم صوت رو سینک کردم و چک کردم مشکلی نداشت بدون هیچ مشکلی فیلم با صدا همخوانی داشت.اما چشم,بزودی نسخه سینک شده در سایت قرار میگیره
باتشکر

این نظر توسط mojtaba در تاریخ 1395/02/05 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
فایل صدا و فیلم با هم سینک نیستند من متصل کردم ولی هم خوانی نداشت
بیت و پنج ثانیه اول صدا رو فیلم نداره و حتی اگه این تاخیر رو درست نکنیم بازهم با بعد چند ثانیه سینک بودنشون بهم می خوره بی زحمت فایل فیلم سینک با این صوت را قرار بدین تا ما نتصلش کنیم
با تشکر
پاسخ : سلام مجتبی جان.
بنا به درخواست کاربران بزودی نسخه سینک شده قرار میگیره.
باتشکر

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/02/04 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

این صفحه صوت دوبله اصلا بالا نمیاد.
پاسخ : سلام علی جان.
اینم لینکش http://trainbit.com/files/9609117884/Adiuo_Farsi(wWw.Pcmovie.In).mp2
دوباره امتحان کنید.
باتشکر

این نظر توسط han در تاریخ 1395/02/04 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

ببخشید یادم رفت در پست قبلی بنویسم اگر لطف کنید لینک آپلودبوی پاندای کنگفوکار 3 با کیفیت 720 و لینک صوتش و لینک فیلم کینگز من بگذارید.
پاسخ : سلام دوست عزیز.
بزودی قرار میگیره.
باتشکر

این نظر توسط han در تاریخ 1395/02/04 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

سلام . خسته نباشید . من با ادامه دانلود از لینک ترینبیت با مشکل مواجه شدم میشه لطف کنید لینک دانلود با کیفیت 720p را با لینک صوت ÷اندای کنگفوکار 3 و لینک دانلود فیلم کینگز من رو بزارین . واقعا ممنونتون میشم آخه نصفه دانلود شده اما بقیه اش با با ترینیت دان نمی شه . لطفا زود لینک رو بگذارید . منتظرم. ممنون
پاسخ : سلام
مشکل احتمالا برطرف شده برای ادامه دانلود باز برید برای دانلود دوباره موقعی که صفحه دانلود با دانلود منیجر اومد لینک صفحه دانلود را کپی کنید سپس در بخش خصوصیات در دانلود منیحر برای فایلی که نصف دانلود شده لینک را پیست کنید سپس دانلود را ادامه دهید ...


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری