loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 539 1395/01/09 نظرات (2)
  • 1395/01/09
  • BRrip 1080p فوق العاده
  • آمریکا
  • Tina Fey
  • Alastair Fothergill , Mark Linfield
  • مستند
  • 7.3 از 10 میانگین رای 2.153
  • 72/100
  • IMDB
  • این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.
  •  
  •  
  • در جنوب شرق آسیا و در یک معبد قدیمی، گروهی از میمون ها زندگی می کنند. این مستند به بررسی زندگی یک میمون ماده به همراه نوزادش می پردازد که چگونه در تلاش اند سلسله مراتب زندگی را سپری کرده و با چالش های آن روبرو شوند...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/01/09 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام ادمین جان به نظر من کاربرها فقط باید در مورد فیلم اظهار نظر کنند غالب سایت یه چیز شخصی ست که مدیر و دست اندرکاران این مجموعه و این سایت باید تشخیص دهند چه فضایی و چه غالبی می تواند جذابیت داشته باشد تکراری بودن غالب چیز بدی نیست مثلا سایت بیر صدا که در زمینه موسیقی فعالیت میکند و سایت بسیار موفقی هم هست من سالهاست که میبینم یک غالب آشنای بسیار جذاب دارد و سالهاست از همان قالب منحصر به فرد خود استفاده می کند غالب سایت مثل پیراهن تیم ملی میماند نباید دم به دقیقه عوضش کرد به نظر من وقتی غالبی جذاب است نباید از این شاخه به اون شاخه پرید با تشکر امیدوارم موفق باشید
پاسخ : کاملا حق با شماست محمد جان.
به امید خدا دیگه قالب سایت ما تغییری نمیکنه و همینطور باقی میمونه.
با تشکر از شما کاربر عزیز

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/01/09 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

با سلام یه چند روزی بود به سایت شما سری نزده بودم وقتی که وارد سایتتون شدم دیدم قالب سایت به طرزی که توی ذوق ادم میزنه عوض شده اول فکر کردم اشتباهی اومدم یا سایت فروخته شده چون خیلی ابتدایی و کسل کننده است این غالب دوما سایت شما به خاطر این محبوبه و من همش بهش سر میزنم که فیلم با دوبله ان ادغام شده است ببخشید خیلی معذرت میخوام والا چه فراوونه سایتهایی که این سبکی دارن کار میکنن این خاص بودن سایت شما بود که من جذبش شدم حالا نمیدانم چرا این جوری شده اگه میشه توضیح بدید با احترام
پاسخ : سلام محمد جان.
والا اکثر کاربر ها با این قالب موافق هستندو خوششون اومده.
ما سبکمون رو عوض نکردیم که عزیز....
ما طبق روال قبلی فیلم ها رو با دوبله فارسی و سانسور شده ،زیر نویس فارسی و سانسور شده قرار میدیم.
اگر منظورتون این مستند هست،ایین رو یکی از نویسندگان بصورت آزمایشی در حال تست بود و این پست رو حذف نکرد.
باتشکر.
اگر سوالی بود در خدمتیم
پاسخ : سلام محمد جان.
والا اکثر کاربر ها با این قالب موافق هستندو خوششون اومده.
ما سبکمون رو عوض نکردیم که عزیز....
ما طبق روال قبلی فیلم ها رو با دوبله فارسی و سانسور شده ،زیر نویس فارسی و سانسور شده قرار میدیم.
اگر منظورتون این مستند هست،ایین رو یکی از نویسندگان بصورت آزمایشی در حال تست بود و این پست رو حذف نکرد.
باتشکر.
اگر سوالی بود در خدمتیم
پاسخ : سلام محمد جان.
والا اکثر کاربر ها با این قالب موافق هستندو خوششون اومده.
ما سبکمون رو عوض نکردیم که عزیز....
ما طبق روال قبلی فیلم ها رو با دوبله فارسی و سانسور شده ،زیر نویس فارسی و سانسور شده قرار میدیم.
اگر منظورتون این مستند هست،ایین رو یکی از نویسندگان بصورت آزمایشی در حال تست بود و این پست رو حذف نکرد.
باتشکر.
اگر سوالی بود در خدمتیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری