loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 733 1395/01/05 نظرات (5)

|هفتمین هدیه نوروز 95 پی سی مووی |

نام فیلم :دونده ی هزارتو – The Maze Runner

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : اکشن | اسرارآمیز | علمی-تخیلی

محصول : 2014 آمریکا

امتیاز: 7/10

زبان : دوبله فارسی

کیفیت : BluRay 720p

کارگردان : Wes Ball

ستارگان : Dylan O’Brien, Kaya Scodelario, Will Poulter

انتشار اختصاصی از وب سایت پی سی مووی

خلاصه داستان : هنگامی که توماس (با بازی دیلن اوبرایان) همراه با گروهی از نوجوانان در محله‌ای عجیب و هزارتو از خواب بیدار می‌شود، هیچ چیز از جهان خارج به یاد نمی‌آورد،‌ به غیر از رویاهای عجیب و غریبی دربارهٔ سازمانی مرموز که با نام W.C.K.D شناخته می‌شود. تنها با چیدن قطعات خاطرات گذشته و پیدا کردن نشانه‌های که در این هزارتو یافت می‌شد، توماس امیدوار بود بتواند دلیل اصلی آمدن به این مکان و راهی برای فرار از آن را پیدا کند. آن‌ها سرانجام مجبور می‌شوند راهی برای خلاص شدن از این مکان پیدا کنند، اما با راهی مارپیچ تو در تو روبرو می‌شوند که اطراف آن را دیوارهای عظیمی در برگرفته است و در ورودی آن هر چند وقت یکبار باز می‌شود…


لینک دانلود با کیفیت720                                     trainbit

  اسکرین شات

 منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط han در تاریخ 1395/01/06 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا در آپلود بوی عضو هستم بی صبرانه منتظر لینک از آپلود بوی هستم
پاسخ : http://uploadboy.com/r9at1g5kqtur/846/mkv

این نظر توسط han در تاریخ 1395/01/06 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دیشب این فیلم نصفه دانلود شد امروز بقیه اش را دانلود نمیکنه از اول هم که می خوام دانلود کنم پیغام Failure: 404 Not Found را میده چه کار کنم ؟
پاسخ : سلام
چک کردم درست بود . بزودی لینک اپلود بوی هم افزوده میشه . اما برای دانلود در اپلود بوی باید در سایت اپلود بوی عضو شوید ( عضویت رایگان است و نیاز به اشتراک ویژه نیست ) .

این نظر توسط m در تاریخ 1395/01/06 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

سلام.لیست بزودی تون عالیه.فقط خواهشا فیلم های legend. the revenant زیرنویس قراردهید.باتشکر.
پاسخ : سلام
بسیاری از کاربران نسخه دوبله فارسی را درخواست داده اند اما عی میکنیم فایل پروجکت سانسور را نگه داریم و در صورتی که با نسخه زبان اصلی همخوانی داشته باشد با زیرنویس هم منتشر میکنیم .

این نظر توسط han در تاریخ 1395/01/06 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که این فیلم بسیار زیبا را گذاشتین ولی شانس من هر فیلمی که می خواهم دانلود کنم لینکش خراب است با عرض شرمندگی میشه لینک رو بازبینی کنید.
پاسخ : سلام
چک کردم لینک سالم است

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1395/01/05 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

سلام . لطفا فیلم spotlight رو بزارید
پاسخ : سلام مرتضی جان.
بزودی قرار میگیره.
باتشکر
پاسخ : سلام مرتضی جان.
بزودی قرار میگیره.
باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری