loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 667 1394/12/25 نظرات (8)

.:: افتخاری دیگر از پی سی مووی ::.

| در خواستی کاربران |

/ پیشنهاد به همه ی کاربران/

نام فیلم :  Ip.Man.3.2015

ژانر :  اکشن | بیوگرافی | درام

محصول2015 هنگ کنگ

امتیاز : 10/7.3

کیفیت: BluRay 720p

کارگردان : Wilson Yip

بازیگران : Donnie Yen, Jin Zhang, Patrick Tam

خلاصه داستان : فیلم مردی به نام ایپ Ip Man 3 2015 

یک گروه از کانگستر ها به شهری که ایپ زندگی میکند حمله می کنند و…

 


لینک دانلود با کیفیت720                                 trainbit

  اسکرین شات

منتظر نظرات شما هستیم


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید محمود در تاریخ 1395/01/19 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

سلام این دوبلش منتشر شده کی میزارین؟؟؟
پاسخ : سلام
دوبله فیلم هنوز منتشر نشده ، به محض انتشار قرار میگیرد .

این نظر توسط سید محمود در تاریخ 1395/01/17 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.این صوت دوبله اش به تنهایی فک کنم که منتشر شده کی میزارین؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
بررسی میکنیم در صورتی که موجود باشه . صوت رو به صورت جداگانه رو ثرار میدیم .

این نظر توسط Amir در تاریخ 1394/12/26 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

دوبله ی فیلم Mortdecai منتشر شده.لطفا بزاریدش.
پاسخ : سلام
بررسی مکنیم

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1394/12/26 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

تشکر
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط بهنوش در تاریخ 1394/12/25 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

سلام .اسم دو فیلم براتون قرار دادم هر کدوم که مشکل سانسور کمه رو انتخاب کنید .
Twenty2015
.
.

 فیلم چینی خدای جنگ با بازی یونا 2015 Wu Shen Zhao Zi Long - God of War Zhao Yun
.
لطفا تا زود سانسور کنید .
پاسخ : سلام
بررسی میکنیم

این نظر توسط Hossein در تاریخ 1394/12/25 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

سلام من منتظر دوبله این فیلم بودم.سعی کنید دوبله این فیلم رو در سایتتون قرار دهید.
پاسخ : سلام
دوبله این فیلم منتشر نشده است در صورت انتشار در سایت قرار میگیرد.

این نظر توسط Mohammadgh در تاریخ 1394/12/25 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

از کاربران خواهش میکنم فیلمهای دنباله دار درخواست ندن تا اعضای پی سی مووی بتونن رو فیلمهای جدید کار کنن

این نظر توسط Mohammadgh در تاریخ 1394/12/25 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

تروخدا اسپکتر رو فردا دیگه اپلودش کنین سریال منتخب چی شد




پاسخ : سلام
بنده چکار کنم ! چرا قسم میدهید من گفتم که به محض ارسال فیلم از سانسور کننده در سایت قرار میگیرد سانسور این فیلم بسیار مشکل است اگر بخوهد هرجایی که صحنه پوششی دارد را حذف کنیم میتوانم در دوساعت این فیلم را سانسور کنم اما متاسفانه فیلم صحنه پوششی نامناسب زیاد دارد و برای سانسور کردن زمان میبرد .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری