loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 1198 1394/12/23 نظرات (16)

.:: افتخاری دیگر از پی سی مووی ::.

| در خواستی کاربران |

/ پیشنهاد به همه ی کاربران/

تاریخ اکران : 2015

ژانر : اکشن, علمی تخیلی, هیجان انگیز

اامتیاز : 7.1/10

کیفیت فوق العاده BluRay 720p ,

کارگردان : Wes Ball

ستارگان : Dylan O’Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster

خلاصه داستان : پس از اینکه گِلیدرها در قسمت اول موفق به فرار از مارپیچ می شوند ، با یک چالش جدید در مسیرشان مواجه می شوند که پیچیده تر از گذشته به نظر می رسد و….

 


لینک دانلود با کیفیت720                                 trainbit

  اسکرین شات

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط akbar در تاریخ 1394/12/26 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

اقای بنده خدا اگه شما آموزشی داری که میتونی این مشکل بر طرف بشه واس مدیران بفرست اگر هم نداری پس لطفا ......
اگر هم میتونی از این سایت بهتر سان کنی پس خودت یه سایت بزن که جامعه رو منحرف نکنه یا به سمت انحرافات ذهنی کشیده نشه.
این خود شما هستی که اینقدر به جزییات بدن خانم ها دقت میکنی پس یعنی ذهن خودت منحرف هست و شما با دادن این نظر دیگر افراد تحریک کردید که به نقطه های حساس بدن زنان توجه بیشتری کنند.
امیدوارم خدا شما را عاقبت به خیر کند.

این نظر توسط akbar در تاریخ 1394/12/26 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

سانسورش عالی بود.

این نظر توسط reigns در تاریخ 1394/12/25 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون که دلیلشو گفتین.من به یه منظور دیگه برداشت کرده بودم.
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط reigns در تاریخ 1394/12/25 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلام.انقدر وبتون مشهور شده که به نظر ها پاسخ نمیدید؟
پاسخ : سلام دوست عزیز.
زود قضاوت نکنید.بنده خودم شخصا در حال بررسی فیلم پسر هفتم هستم و میخواستم بعد از بررسی نتیجه رو به شما اعلام کنم.
باتشکر
پاسخ : سلام دوست عزیز.
زود قضاوت نکنید.بنده خودم شخصا در حال بررسی فیلم پسر هفتم هستم و میخواستم بعد از بررسی نتیجه رو به شما اعلام کنم.
باتشکر
پاسخ : سلام دوست عزیز.
زود قضاوت نکنید.بنده خودم شخصا در حال بررسی فیلم پسر هفتم هستم و میخواستم بعد از بررسی نتیجه رو به شما اعلام کنم.
باتشکر

این نظر توسط بنده خدا در تاریخ 1394/12/25 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

اکثر سانسور های سایتتون داغونه.مبتدیانه.
سانسور بد و ضعیف به مراتب از بدون سانسور تخریبش بیشتره.معمولا واسه خانومای فقیری که تو هالیوود فیلم بازی میکنن,از طریق نرم فزار لباس میدوزن.ولی شما فقط شطرنجی میکنین.یعنی رنگ پوست و حتی اینکه کدوم قسمت عریانه هم معلومه.در ضمن گویا مدیران سایت از نحوه سانسور و پوشش کاملا بی اطلاع هستن شاید مدیران سایت خیلی جوان هستن.در اکثر سانسور های شما یقیه خانوم ها تا جایی که با عرض پوزش خط وسط سینه معلوم نباشه رو نمیپوشونید.در صورتی که ملاک خط وسط نیست.ملاک پوشوندن وسیعی از بدنه.سفیدی بدن تحریک کننده و ایراد شرعی داره. شما در قبال نگاه دیگران مسئول هستید.با نحوه بد سانسور هاتون فقط دیدگاه بیننده رو به صورت غیر عمد به سمتی میکشید که نسبت به یک سری پوشش ها بیخال بشه.یعنی در ضمیر ناخود اگاه بیننده این ضمینه رو فرهم میکنید که فلان قسمت از بدن ناموس اگر معلوم بود اشکل نداره.تاثیر در ضمیر ناخود اگاه حقیقتی هست که ثابت شدست.لطفا بی خیال از کنار خیلی چیزا رد نشین.۹۰ درصد فیلم هاییکه از سایتتون دانلود کردم رو بعد از یه دید سریع و چند دقیقه ایی پاک کردم.چون وقعا نمیشه در جمع خانواده نگاه کرد.
در ضمن شما فقط نسبت به پوشش خودتون رو مقید میدونید و اصلا نسبت به اعمال وحرف ها و رفتارهای تو فیلم مسیول نمیدونید.
یکی از مصداق های تهاجم فرهنگی از طریق رسانه و فیلم هاست.
شما هم با سهل انگاری در این تهاجم فرهنگی دخیل هستید.
از طریق فیلم تفکرات عده ایی رو میشه تغییر داد.
خدا عاقبت بخیرتون کنه

این نظر توسط reigns در تاریخ 1394/12/24 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

سلام.سانسور پسر هفتم کی شروع میشه؟

این نظر توسط Mohammadgh در تاریخ 1394/12/24 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

اقا اسپکتر

این نظر توسط Mr x در تاریخ 1394/12/24 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

برای نوروز برنامه خاصی مثل جشنواره ای چیزی ندارید ؟
پاسخ : سلام.
فعلا سایت در آرامشه.....هر آرامشی طوفانی داره.
باتشکر
پاسخ : سلام.
فعلا سایت در آرامشه.....هر آرامشی طوفانی داره.
باتشکر
پاسخ : سلام.
فعلا سایت در آرامشه.....هر آرامشی طوفانی داره.
باتشکر

این نظر توسط Mohammadgh در تاریخ 1394/12/24 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

مثل اینکه نمیخواین اسپکتر رو بذارین
پاسخ : سلام محمد جان.
سانسور کننده قرار بود امروز آپلود رو انجام بده.
باتشکر

این نظر توسط ammh در تاریخ 1394/12/24 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
قسمت اول این فیلمو کی میزارید؟
ممنون ازسایت خوبتون
پاسخ : سلام دوست عزیز.
انشا الله هفته ی بعد در ایام نوروز.
باتشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری