loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 674 1394/12/22 نظرات (7)

نام فیلم: شکارچیان – Predators
محصول کشور: آمریکا
ژانر: اکشن، ماجراجویی
انتشار: 2010
زبان فیلم: دوبله فارسی
فرمت: MP4
کیفیت: 720p
حجم: 751مگابایت
خلاصه داستان:
گروهی از جنگجویان زبده، در حال سقوط آزاد به هوش می آیند و موفق می شوند با استفاده از چتر نجات در یک جنگل فرود آیند. طولی نمی کشد که آن ها در می یابند روی یک سیاره دیگرند و اکنون موجوداتی بیگانه به دنبال شکار آنها هستند. اکنون تنها راه آن‌ها برای زنده ماندن در این بازی مرگبار، همکاری است.

 


لینک دانلود با کیفیت720                          trainbit     

  اسکرین شات  

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/12/23 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

یکی از فیلمای جیسون استهام بود اسمش یادم نیس منظورم از بد اینه که دجای صحنهدار سیاه میشد یا تو فیلم مریخی فحشای بدی زیر نویس میشد چون خونوادگی میبینم بد خب اگه میشه سیاه نکنین برش بدین منم انتقاد کردم واسه بهتر شدن سایت وگرنه دستتون درد نکنه همینام خوبه که فیلمای بروز سانسور میکنید
پاسخ : میدونیم عزیز.
ما به داشتن کاربران مثل شما افتخار میکنیم.
باتشکر

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/12/23 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

یکی از فیلمای جیسون استهام بود اسمش یادم نیس منظورم از بد اینه که دجای صحنهدار سیاه میشد یا تو فیلم مریخی فحشای بدی زیر نویس میشد چون خونوادگی میبینم بد خب اگه میشه سیاه نکنین برش بدین منم انتقاد کردم واسه بهتر شدن سایت وگرنه دستتون درد نکنه همینام خوبه که فیلمای بروز سانسور میکنید

این نظر توسط Adel در تاریخ 1394/12/23 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام با سایتتون تبادل لینک کنم طبق راهنما هم جلو میرم اما نمیشه میشه یکم راهنماییم کنین؟ با تشکر
پاسخ : سلام
سایت ما فعلا تبادلی لینک با سایت دیگر را نمیپذیرد .

این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/23 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.لطفا ایپ من 3 دوبله قراردهید.خواهشا دوبله خودمون باشه.ممنون.باتشکر
پاسخ : سلام.
فعلا بصورت زیرنویس ارائه میشه و در آینده صوت دوبله قرار میگیره.
باتشکر
پاسخ : سلام.
فعلا بصورت زیرنویس ارائه میشه و در آینده صوت دوبله قرار میگیره.
باتشکر

این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/23 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

سلام فیلم spl2 رو کی منتشر میکنید ؟ میخواستم بگم که اگه میشه قسمتهای صحنه دارو برش بدین صفحه رو سیاه نکنین من یه فیلمیو دان کردم سانسورش بد بود زیرنویسم اگه میشه سانسور کنید در کل ممنون از زحماتتون
پاسخ : سلام مهدی جان.
سانسور این فیلم خیلی وقته تمتم شده اما به خاطر فیلم های جدید آپلودش به تاخیر افتاد.
کدام فیلم سانسورش بد بود؟
باتشکر
پاسخ : سلام مهدی جان.
سانسور این فیلم خیلی وقته تمتم شده اما به خاطر فیلم های جدید آپلودش به تاخیر افتاد.
کدام فیلم سانسورش بد بود؟
باتشکر

این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/23 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

سلام فیلم spl2 رو کی منتشر میکنید ؟ میخواستم بگم که اگه میشه قسمتهای صحنه دارو برش بدین صفحه رو سیاه نکنین من یه فیلمیو دان کردم سانسورش بد بود زیرنویسم اگه میشه سانسور کنید در کل ممنون از زحماتتون

این نظر توسط lmahdi در تاریخ 1394/12/22 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید لنیک دانلود برای فیلمه بادیگارده
پاسخ : سلام .
اصلاح شد.
باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری