loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 197 1394/12/08 نظرات (5)

نام اثر: تام و جری دار و دسته گربه ها

کیفیت:  720p

محصول: کشور امریکا

مخاطب: کودک و نوجوان

سال تولید: 1992 تا 2010

مدت زمان: 120 دقیقه

خلاصه داستان: تام و جری (دار و دسته گربه ها) این مجموعه شامل گلچینی از بهترین قسمت های تام و جری با موضوع خانه سگی از سال های 1992 تا 2010 می باشد، امیدواریم از دیدن این مجموعه لذت ببرید…


لینک دانلود با کیفیت720                                uplouadboy

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رسول در تاریخ 1394/12/09 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

ارباب حلقه ها 2دوبله شده كي قرار ميگيره؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام رسول جان.
تمام سعیمان را میکنیم تا در این هفته قرار دهیم.
باتشکر

این نظر توسط Mohammadgh در تاریخ 1394/12/09 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مدیر عزیز من همون محمدم که خیلی شما رو اذیت میکرد هی میپرسید که فیلمهارو کی قرار میدید چون ایمیلم رو عوض کردم اسمم این شد همونی که هی میگه سریال منتخب رو بذارید حالا سریال رو کی میزارید اسپکتر تموم شد سانسورش
پاسخ : فعلا آماده نشده.
باتشکر

این نظر توسط Mohammadgh در تاریخ 1394/12/09 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام من همون محمدم که خیلی اذیتتون میکرد ایمیلم رو عوض کردم واسه همین اسمم تغییر کرد امروز هیچ فیلمی قرار نمیدید
پاسخ : قرار گرفت.
باتشکر

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/12/08 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید داداش ادمین داداش من ازت یخورده دلگیرم از پریروز ی درخواست ازت داشتم گفتی بزودی اما هنوز نیاوردی گفتم فیلم non stop دوبله فارسی و سانسور شده و کم حجم بزارید اما هنوز خبری نشد داداش من رو این سایت ی حساب دیگه باز کرده بودم توروخدا ناامیدم نکن.
پاسخ : قرار گرفت علی جان

این نظر توسط akbar در تاریخ 1394/12/08 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

سلام پاندا 3 کیفیت hd اومد(سایت ....) لطفا هرچه سریعتر قرار بدید.
پاسخ : سلام



هنوز زیرنویس این انیمشین منتشر نشده و دارای هارد ساب کره ای است به محض انتشار نسخه اصلی با زیرنویس قرار میگیرد .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری