loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 622 1394/12/01 نظرات (7)

نام فیلم : اس پی ال حرفه ای

امتیاز : 7.2 / 10

ژانر : اکشن، جنایی، درام

کارگردان : Wilson Yip

ستارگان : Donnie Yen, Simon Yam, Sammo Kam-Bo Hung

کیفیت :  720p

حجم : 759 مگابایت

زمان : 89 دقیقه

منتشر شده توسط رسانه سانسور

خلاصه داستان : “چن” کارآگاه کهنه کار پلیس است که در انتهای دوران حرفه ای خود قرار دارد. او مراقبت از دختر شاهد قتلی را به عهده می گیرد که به طرز وحشیانه ای توسط رئیس تبهکاران “پو” به قتل رسیده است.از طرفی “ما” استاد هنرهای رزمی مسئول رسیدگی به رئیس تبهکاران می شود…

لینک دانلود با کیفیت720                                trainbit

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/03 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سلام.ببخشید گفتید frozen زیرنویس سانسور نمی کنید یعنی دوبله سانسورمی کنید؟البته فرقی نمی کنه چون می خوام سانسوراختصاصی خودتون باشه.باتشکر.دوبله هم سانسورکردید کردید فرقی نداره.
پاسخ : مهدی جان.
این انیمیشن از فیلم legendهم سانسور لباس بیشتر داره!!فعلا امکان سانسورش نیست.شاید در آینده......
باتشکر

این نظر توسط امین در تاریخ 1394/12/02 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

سلام
ادمین لطفا سریال اررو رو سانسور شده قرار بده
پاسخ : سلام امین جان.
بررسی میکنیم ولی فکر نکنم مورد قبول واقع بشه.
باتشکر

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/12/02 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

سلام. یه درخواست داشتم فیلم کینگزمن سرویس مخفی ۲۰۱۴ با دوبله تاینی موویز سانسور کنید. فیلم legend هم تاینی موویز میخواد دوبله کنه لطفا بعد از دوبله ای فیلم رو سانسور کنید. و یه خواهش دیگه لطفا فیلم اقا و خانم اسمیت و فیلم l.a.confidentail1997 رو هم فراموش نکنید من خیلی وقته منتظر این فیلما هستم. ممنون از سایت شما که فیلما سانسور شده به صورت رایگان قرار میدید. باتشکر
پاسخ : سلام رضا جان.
بررسی میکنیم و بزودی قرار میگیره.
باتشکز

این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/01 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

فقط ببخشید Frozen اگرمیتونید تاقبل عید با زیرنویس سانسورکنید.البته ببخشید Lucy هم یادتون نره البته ببخشید به خاطراین یادآوری.باتشکرفراوان.
پاسخ : فکر نکنم بتونیم انیمیشن Frozen رو با زیرنویس قرار بدیم.فیلم لوسی هم هنوز مشخص نیست.
باتشکر

این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/01 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

باسلام.ممنون ازجوابتون.منم قبول دارم درخصوص اینکه گفتید باید بعضی جاهازیرنویس تغییربدید باشه مشکل نداره چه بهتر چون دوست دارم زیرنویس ببینم برام فرقی نداره آدم باخیال راحت ببینه بقیش حله.باتشکر وباعرض معذرت.
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط m در تاریخ 1394/12/01 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.باعرض خسته نباشیدفراوان.شمامیگید سانسوربعضی فیلماسخته ولی نمیشه همش فیلمایی که سانسورش کمه سانسورکنید سانسورهای موسسه ای مثل قرن 21 و... دست به سانسورهای سخت میزنند مثل فیلم پلیس فروشگاه که همش سانسور پوششی می خواست.بعدشماهم میگید که زیرنویس نمیشه سانسورکرد فیلم legend میگم.شمافیلم سریع وخشن 7 ازسایت سانسورببینید واقعاعالی سانسورشده بود مخصوصااینکه زیرنویس بود.فقط یه ذره حوصله می خواد.هرکاری سختی خودش داره کارشماهم بعضی موقع ها سخته برای بعضی ازفیلمامیگم.کارنشدنداره.خواهشا legend سانسورکنید.شماهم من فکرکنم چون سایتتون رایگان زیاد روفیلمای باسانسور سخت کارنمی کنید البته منظوری ندارم فقط می خوام بگم کیفیت سایتتون ببرید بالا بافیلمای جدیدوزیبا بعدسیستم vip راه بندازید.سایتتون عالیه من خودم واقعا باخیال راحت نگاه می کنم حتی سانسورهای مبتدیانتون.من فقط می خوام بگم نگیدسخته برای خودتون سختش نکنید فقط یک مقدار حوصله می خواد.مطمئن باشید همه مجبورن تواین سایت ثبت نام بکنند چون چاره ای ندارن.باتشکر فراوان.
پاسخ : سلام مهدی جان.
حرفت رو قبول دارم.اما چند نکته رو باید ذکر کنم:
۱.سایت ما همیشه رایگان باقی میمونه
۲.ما فیلم هاس سخت هم سانسور میکنیم و اگر بعضی اوقات فیلم هامون کمی سانسورشون راحته,برای اینکه سایتمون رایگان هست نیست مهدی جان.
در خصوص فیلم legendباید خدمتتون عرض کنم که اگه بنده گفتم که با زیر نویس سانسورش سخته برای این هست که این فیلم کمی از نظر محتویات مشکل داره و اگر بخوایم این مشکل رو حل کنیم بعضی جاها باید به کل زیر نویس رو تغییر بدیم.
در جواب قبلی شما هم عرض کردم که فعلا یکم مشکل در اراءه سانسور های اختصاصی پیش اومده.بعداز اراءه فیلم هایی که در قسمت بزودی هست,برای این فیلم هم تصمیم گیری میکنیم و به احتمال ۹۰%سانسور میشه.
نگران نباشید و کمی صبور باشید.باتشکر

این نظر توسط Adel در تاریخ 1394/12/01 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

سلام فیلم Victor Frankenstein چی شد؟ لطفا در لیست سانسور قرار بدید.
پاسخ : سلام عادل جان.
بزودی در لیست قرار میگیره.
باتشکر
پاسخ : سلام عادل جان.
بزودی در لیست قرار میگیره.
باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری