loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 254 1394/11/23 نظرات (4)

نام فیلم : عشق امروزی

کارگردان: امتیاز علی
موضوع: کمدی، درام، عاشقانه
سال تولید: ۲۰۰۹
سال انتشار: ۱۳۹۴
محصول: هند
امتیاز: ۶٫۸ از ۱۰
زبان: دوبله فارسی
مدت: ۹۶ دقیقه
فرمت: mkv
حجم: ۸۹۹ مگابایت
بازیگران: سيفعلي خان ، ديپيکا پادوکون ، ريشي کاپور ، راهول خانا
خلاصه داستان: يک فرد رمانتيک سنتي از داستان عشق قديمي اش مي گويد براي يک مرد مدرني که به تازگي از يک رابطه احساسي خارج شده , آيا واقعا عشق امروزي تغيير کرده؟

لینک دانلود با کیفیت720              uploadboy                  trainbit

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمان در تاریخ 1394/11/28 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

حالا خواهش میکنم 1080 کنید کیفیتش رو تو رو خدا احتیاج دارم لطفا من خیلی وقته یکی از کاربران سایت شما ام لطفا به خاطر من 1080 کنید کیفیتش را
پاسخ : سلام
گفتم که امکان این کار وجود نداره چون فیلم از موسسات هست و بالا بردن کیفیت وقت بالا رفتن حجم هست و کیفیت زیاد موثر نیست

این نظر توسط آرمان در تاریخ 1394/11/28 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

با کیفیت 1080 میشه بذارید خواهش میکنم
پاسخ : سلام
امکان این کار وجود ندارد فقط برای بعضی فیلم های پر مخاطب کیفیت 1080 افزوده میشود .

این نظر توسط آرمان در تاریخ 1394/11/28 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

همان گونه که در دی وی دی این فیلم هست رو میشه بذارید قبل از شروع فیلم که مشخصات فیلم معمولا موسسات می گذارند هم باشه
پاسخ : سلام
این نسخه همان موسسه ای است , مشخصات لازم هم قرار گرفته .

این نظر توسط آرمان در تاریخ 1394/11/27 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

این فیلم رو از قرن بیست یک گذاشتید و ارم قرن بیست و یک و مشخصات فیلم که قبل فیلم ها موسسات میذاریند هم میشه تو فیلم بذارید
پاسخ : سلام
فکر کنم این نسخه توسط موسسه دیگری منتشر شده باشد .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری