loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 681 1394/10/12 نظرات (18)

.::درخواستی کاربران::.

افتخار دیگر از پی سی مووی

** سانسور اختصاصی **

اسم فیلم : زیبای درونی / beauty inside

ژانر : عاشقانه

طراح پوستر : مهدی مخبریان

زمان اکران : اگوست ۲۰۱۵

کارگردان : Baek Jong-Yeol

محصول: کره جنوبی

کیفیت:720

حجم:898

کمپانی : next entertainment world

بازیگران : Han Hyo-Joo  / Do Ji-Han  / Park Shin-Hye / Lee Beom-Soo / Park Seo-Joon و …

خلاصه فیلم : وو جین یک شخصیتی هست هر روز که از خواببیدار میشه تغییر میکنه او در عشق با یی سو یعنی(هان هیو جو) شکست میخوره و وو جین به شخصیتهایدیگه ایی تغییر پیدا میکنه…

 


لینک دانلود با کیفیت720            trainbit

   اسکرین شات

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1395/02/02 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

واقعا کجاس سانسور داشت؟بعضی از سایت ها مینویسن بدون سانسور حداقل شرافت دارن-نه اینکه مثل شما بنویسن سانسورشده و سانسور نشده باشه...
ادمو گول نمیزنن

واقعا رسیدگی کنین-یا ندونسته است یا از قصد

من که همین اول فیلمو دیدم-اصابم داغون شد
وقتی حدود35 دقیقه از فیلم گذشته اولین چیز بد......

پس دیگه چیو باید سانسور کرد! کلی ترافیکمو حروم کردم
پاسخ : سلام دوست عزیز.
بررسی میکنیم.اگر مشکلی داشت از شما عذرخواهی میکنیم.
لطفا از فیلم های جدید سایت دیدن فرمایید.
این فیلم مورد بررسی قرار میگیره.
باتشکر

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1394/10/15 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از شما
منتظرم که ایام امتحانا تموم شه زودتر اون فیلما رو بذارین و گفتین که یه سریال هم در دستور کارتون قرار میدین
ولی ببخشید ایام امتحانا کی تموم میشه؟منظورتون تا اخر دی ماهه؟
پاسخ : سلام.بله.بعد از دی ماه سانسور های ما شروع می شود.
باتشکر

این نظر توسط beHnoSH در تاریخ 1394/10/15 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

ببخشید شما این فیلم رو دوباره سانسور کردید یا همون لینک سابقه .
پاسخ : سلام.همون لینک سابقه.منتظر فیلم های جدید بعد از امتحانات باشید
با تشکر

این نظر توسط بابایی در تاریخ 1394/10/15 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

سلام .
من براتون تو قسمت تماس با ما یه چند نمونه از دقایق فیلم رو که سانسور نداشت رو گذاشتم
لطفاً چک کنید ممنون
پاسخ : سلام دوست عزیز.
چشم,بررسی میکنیم.

این نظر توسط beHnoSH در تاریخ 1394/10/15 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

مشکلش حل شد .
نظرا رو چک کردم .اصلا پوششی مشکل نداره . .ولی خیلی مشکل داره من نسخه اصلی دیدم هیچ فرقی بین شون نبود ولی خودم باید دست به کار شم دان میکنم . بهتون میگم.
پاسخ : سلام بهنوش جان.
این حرف که نسخه سانسور شده با نسخه اصلی هیچ تفاوتی نداره رو اصلا قبول ندارم.ولی قبول دارم که مشکلاتی داره.بعد امتحانات چند فیلم کره ای قرار میدیم که سانسورش هیچ مشکلی نداره و بصورت حرفه ای سانسور شده.
باتشکر

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1394/10/13 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

اره ادمین خودتم بررسیش کن خبر بده بدونیم چکار کنیم؟!
موفق باشین یاعلی
پاسخ : سلامسانسور بررسی شد فقط یک قسمت دو ثانیه ای که اون هم از نظر سانسور موسسه ای اشکال ندارد و توسط موسسات سانسور نمیشود وجود دارد که به نظر ما با توجه به بررسی های لازم که انجام دادیم مغایر با قوانین سانسور نیست البته کمی کاربران سایت سخت گیر هستند و ما قصد داریم که تا بعد از امتحانات شیوه جدیدی از سانسور پوششی را پیش بگیریم . در کل فیلم مشکلی ندارد .
با تشکر

این نظر توسط بابایی در تاریخ 1394/10/13 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

سلام.
این فیلم چند تا مورد داشت که سانسور نشده بود.
ممنون
پاسخ : سلام
میتونید زمان هایی که سانسور نشده است را برایمان بفرستید تا رسیدگی کنیم ؟ ببخشید این اولین فیلم سانسور کننده جدید بوده واسه همین کمی سانسور شاید نسبت به فیلم های دیگه ضعیف تر باشه

این نظر توسط ترانه در تاریخ 1394/10/13 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنونم .پس نیازی نیس من دوباره دانلود .چون اصلا بسته برام نمونده .بازم ممنون
پاسخ : ولی ترانه جان.
اون کسی که فیلم رو چک کرده میگه که فیلم مشکلی نداشته.ولی خودم چک میکنم و تا فردا بهت میگم.
در ضمن یک قول هم به شما بدم....اونم اینه که از بعد از امتحانات تحول عظیمی در سانسور ما شاهد خواهید بود.
با تشکر

این نظر توسط ترانه در تاریخ 1394/10/13 و 13:46 دقیقه ارسال شده است

خواهشا اگه میخواید کمکمون کنید بشنیدسانسور کنید .من از بس مشکل داشت حذف کردم ولی اگه در دسترس تون نیس میزارم دوباره دانلود بشه
پاسخ : اگر تقریبی دقایقی که مشکل داره رو بفرستید سریعتر حواب داده میشه ولی شخصا خودم بررسی میکنم

این نظر توسط ترانه در تاریخ 1394/10/13 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

واقعا اینطوری سانسور میکنن اصلا با نسخه اصلی هیچ فرقی نداره
نگاهش کنید خواهشا قطعا شما هم همینو خواهید گفت .اگه درخواست دارید عکس بفرستم باید بگم .مگه شما خودتون چک نمی کنید .که ما باید بسته اینترنتمون تموم شه بعد اشکال هاش برطرف شه مگه ما سانسور کننده هستیم .
خدایش امروز هیچ کاری نکنید بشینید یه بار از اول تا آخر نگاه کنید نه اینکه همین طور سری سری نگاه کنید .نظر من اینه سانسور کننده ها دارن بهتون خیانت میکنن وگر نه اسم اینو نمیزارن سانسور .بازم ممنون
پاسخ : سلام ترانه جان.
بی زحمت دقایقی که مشکل داره رو بفرست تا خودم شخصا چک کنم.
منتظرم.با تشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری