loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 252 1394/09/08 نظرات (8)

دانلود فیلم روز انتخاب با دوبله فارسی و سانسور شده

موضوع : درام ، ورزشی

سال تولید : ۲۰۱۴

مدت زمان : ۱۰۶ دقیقه

فرمت فیلم : MP4

حجم :   ۸۶۰ مگابایت

اطلاعات : IMDb

کارگردان : ایوان ریتمن

بازیگران : کوین کاستنر ، چادویک بوسمن ، جنیفر گارنر

خلاصه داستان :

داستان فیلم درباره سانی ویور مدیر عامل تیم براونز از کلیولند است که وظیفه دارد با انتخاب یک بازیکن درجه یک تیم را از بحران خارج کند. حوادثی رخ می دهد که شرایط را کاملاً طور دیگری رقم بزند …

 

 


لینک دانلود با کیفیت720 :     uploadboy

 

اسکرین شات

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/10 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

پس لطفا ماله صدا سیما ایران نباشه .چون همشونو دیدم .با تشکر از شما
پاسخ : سلام
سعی میشه فیلم های منتشر شده از موسسات را در سایت قرار دهیم .

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/10 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

حالا که دوبله میخواهید یک سریال هست واسم سانسور کنید دوبله فارسی هم هست
عنوان : I Miss You – Bogosipda(دلم برات تنگ شده)

ژانر : درام – رومانتیک

تعداد قسمتها : ۲۱

شبکه ی پخش : MBC

تاریخ پخش : ۲۰۱۲

زبان:دوبله فارسی
دیگه مشکلی که ندارید .پس سانسورتون زود شروع کنید .پوششی هم داشته باشه .ممنون





پاسخ : سلام اگر به نظرات قبلی سایت توجه داشته باشید ما گفتیم که سریال سانسورنمیکنیم چون برای سانسور سریال وقت مان گرفته میشود و برای قرار دادن فیلم های درخواستی دیگر وقت کافی نداریم .
با تشکر

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/10 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

فیلم کره ای We All Cry Differently 2014 مشخصات: عنوان: We All Cry Differently نام دیگر: Different Cries
من میدونم منظورتون چیه من هم سانسور پوششی میخوام هم حذفی .فیلم های کره ای سانسور زیادی لازم دارن .برای همین من فقط سینمایی هاشون میگم سانسور کنید .اینم اسم فیلم کره ای دیگه اس من سانسورشده شو میخوام .حالا میشه اینم بررسی کنید .بعد بهم اطلاع بدید ببینم نظرتون چیه ؟فقط واسم هر دو شونو سانسور کنید .خدایش دوبله اش گیر نیاد چکار کنم .خدایش یه کاری بکنید؟!
پاسخ : سلام
فیلم های مورد نظر شما هنوز برایشان زیرنویس هم منتشر نشده است .
بدلیل اینکه نتوانستیم فیلم های درخواستی شما را در سایت قرار دهیم و به نظر میرسد که شما فیلم های کره ای زیاد تماشا میکنید سعی میکنیم که فیلم های کره ای دوبله و سانسور جدید را در سایت قرار دهیم .
با تشکر

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/10 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

امروز می توانید لینک دانلود قرار بدید (سانسورش خوب انجام بدید پوششی متنی همش )دوبله فارسی اگه دیر قرار میگیره نمی خوام فقط زیرنویس باشه
پاسخ : سلام گفت شد که تا زمانی که دوبله فیلم منتشر نشود سانسور صورت نمیگیرد .
چون فیلم کره ای سانسور زیاد دارد و سانسور زیرنویس مدت زیادی طول میکشد مگر اینکه سانسور به صورت حذفی باشد نه پوششی ....

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/09 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی متشکر فقط خواهشا تو سایتتون همیشه سینمایی کره ای قرار بدید و سانسور کنید
حالا سانسورتون تا کجا پیش رفته امیدی هس زود تر قرار بگیره
پوششی هم انجام بدید لطفا
پاسخ : سلام دوست عزیز,این فیلمی که شما گفتید بررسی شد اما دوبله نیست,به محض انتشار دوبله قرار میگیرد
با تشکر

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/09/08 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

سلام .من یهدر خواست کردم گفتم سینمایی خیاط سلطنتی با بازی پارک شین هه تو سایتتون قرار بدید یک ماه گذشته ولی اصلا لینکش تو سایتتون پیدا کنم
همه کاربران دو تا دوتا میگن سانسور میکنید ما یه در خواست داشتیم یک ماه طول کشید خیلی ممنون اما اگه نمی توانید سانسور کنید برامون بهمون بگید ؟؟با تشکر خدانگهدار
پاسخ : سلام دوست عزیز.این فیلم تا آخر هفته قرار خواهد گرفت با تشکر

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/09/08 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

لام
من از سایتتون به خاطر گذاشتن فیلم های دوبله واقعا خوشم اومده وازتون واقعا ممنونم
ولی از یه لحاظ دارید یه کاری میکنید که بعضی از فیلماتونو دانلود نکنم اونم گذاشتن فیلم با فرمت mp4هستش اخه من فیلم هارو با دستگاه گیرنده دیجیتال نگاه میکنم و دستگاه های دیجیتال هم فرمت mkvرو پخش میکنه خ،اهشا با فرمت mkvقراربدید
پاسخ : سلام فیلم های کیفیت بالا سعی میشه با فرمت mkv باشه اما فیلمای کیغیت 480 فرمت mp4 دارنددر صورت لزوم شما میتوانید با برنامه video to video convert تبدیل فرمت را انجام دهید .

این نظر توسط m در تاریخ 1394/09/08 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام.انیمیشن frozen یادتون نره
پاسخ : سلام
در حال اماده سازی انیمیشن هستیم .
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری