loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 322 1394/09/06 نظرات (4)

کارگردان : کوئنتین تارانتینو

 محصول : آمریکا 

سال ساخت : 2012

مدت زمان : 158 دقیقه

حجم : 930 مگابایت

موضوع : وسترن

فرمت : MKV

امتیاز : 8.5/10

خلاصه داستان :

داستان فیلم درباره برده ای سیاه پوست به نام جنگو است که دکتر کینگ شولتز دندانپزشک سابق و جایزه بگیر فعلی او را آزاد کرده و از او می خواهد در پیدا کردن خلاف کارانی مشهور به وی کمک کند. در عوض او نیز قول می دهد تا به جنگو در پیدا کردن همسرش هیلدی کمک کند. معامله ای که به زودی تبدیل به قمار مرگ و زندگی می شود. آنها می فهمند که هیلدی به کندی برده داری ثروتمند و بدسرشت فروخته شده است. شولتز و جنگو برای نجات هیلدی با کندی و افرادش درگیر می شوند …

بازیگران :

جیمی فاکس ، لئوناردو دی‌ کاپریو ، کریستوف والتس ، کری واشینگتون ، ساموئل ال. جکسون

 


لینک دانلود با کیفیت720:               uploadboy

 اسکرین شات

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1394/09/07 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا فیلمهای (l.a.confidential) و (american gangster 2007) و (the curious case of benjamin button) رو با سانسور حرفه ایی و پوششی قرار بدید ممنون از سایتتون
پاسخ : بررسی می شود دوست عزیز.

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/07 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزان، ببخشید لطفا اگه میشه فیلم(I am sam من سم هستم) هم با کیفیت بالا تو سایتتون بزارید. من یه بار گفتم و شما هم فیلم گذاشتید ولی مال پخش تلویزیونی ش گذاشتید. راستش خیلی دلخور شدم و چیزی نگفتم. لطفا با کیفیت بالا تو سایتتون بزارید. ممنون میشم. یا حق

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/07 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزان، ببخشید لطفا اگه میشه فیلم(I am sam من سم هستم) هم با کیفیت بالا تو سایتتون بزارید. من یه بار گفتم و شما هم فیلم گذاشتید ولی مال پخش تلویزیونی ش گذاشتید. راستش خیلی دلخور شدم و چیزی نگفتم. لطفا با کیفیت بالا تو سایتتون بزارید. ممنون میشم. یا حق
پاسخ : با سلام
نسخه سانسور شده فقط منتشر شده در تلوزیون موجود هست اگر مایلید بگویید تا در سایت قرار دهم .

این نظر توسط reza در تاریخ 1394/09/06 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

سلام این فیلم سانسور پوششی و حرفه ایی داره.ممنون از سایتتون لطفا فیلمهای (لس انجلس محرمانه)و(گانگستر امریکایی)رو با سانسور پوششی بذارید. با تشکر
پاسخ : سلام لطفا نام لاتین را ارسال کنید تا بررسی شود رد صورت لزوم در لیست قرار میگیرد .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری