loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
AL admin بازدید : 217 1394/09/02 نظرات (1)

 .: در خواستی کاربران عزیز :.

سانسور شده همراه با دوبله فارسی جذاب صدا و سیما

نام انیمیشن : قهرمان بزرگ Big Hero 6

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : انیمیشن | اکشن | کمدی

محصول : 2014 امریکا

امتیاز: 8.0/10

کیفیت : BluRay 720p

زبان : دوبله فارسی

کارگردان : Chris Williams , Don Hall

خلاصه داستان : یک طراح ربات نابغه بنام هیرو هامادا خود را در مقابل یک تهدید شرورانه برای از بین بردن شهری که در آن زندگی می کند، می بیند. به کمک یکی از بهترین ربات هایش بنام بی‌مکس او به مبارزه با این توطئه می پردازد…


لینک دانلود با کیفیت720:     trainbit

منتظر نظرات شما هستیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1394/09/03 و 7:40 دقیقه ارسال شده است

ممنون به خاطر این انیمیشن لطفا انیمیشن Epic که توسط هنرنمای پارسیان عرضه شده رو هم قرار بدین البته نسخه سانسور نشده این انیمیشن با دوبله فارسی و کیفیت عالی همه جا هست اما من دنبال نسخه سانسور شده این انیمیشن هستم. در ضمن فیلم استخوانهای دوست داشتنی سانسور شده نبود، خوب شد اول چک کردم دیدم سانسور نشده است و پاکش کردم چون تو جمع خانوادگی میخواستم بزارم ببینمش.
پاسخ : این انیمیشن بزودی با سانسور اختصاصی قرار می گیرد . در ضمن به خاط فیلم استخوانهای دوست داشتنی از شما و از همه کاربران عذرخواهی میکنم.با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری