loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 771 1393/05/14 نظرات (0)

نام فیلم :ردکارپت

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

رضا عطاران

رضا عطاران.سوسن پرور، امیر نوری، ماجین موسوی، عبداله مرادی، هانی صالحی، رادپور جبار، محمدجواد علی‌نقیان، حسین یاریار

شما که غریبه نیستی، من ۳۸ سال از خدا عمر گرفتم، ۱۳ سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه، هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می کردم دیگه، اونور فکر می کنم می تونم کار کنم، می تونم شکوفا بشم ..

خلاصه فیلم «ردکارپت»:

یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردانهای معروف جهان خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا میرساند…. شما که غریبه نیستی، من ۳۸ سال از خدا عمر گرفتم، ۱۳ سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه ،هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می‌کردم دیگه…


 بـــــزودی …

لینک های دانلود آنونس با کیفیت خوب : دانلود از سرور آپلود بوی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری