loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
admin بازدید : 1896 1393/04/15 نظرات (0)

:: نسخه اصلاح شده و جدید با کیفیت میکس فوق العاده ::

نام فارسی فیلم : ارّه

ژانر : ترسناک ، هیجان انگیز ، اسرار آمیز

لینک IMDB

امتیاز : ۱۰ / ۷٫۷

کیفیت :  ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۷۹۰ مگابایت ، ۱٫۶۱ گیگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : دو مرد به اسامی آدام و لارنس در حالی از خواب بیدار میشوند که هر کدام در گوشه ای از یک حمام قدیمی با زنجیر بسته شده اند و کف حمام نیز جنازه ای افتاده است. ایندو هیچکدام همدیگر را نمی شناسند و بخاطر نمی آورند که چگونه سر از اینجا در آورده اند. با استفاده از کاستهایی که در جیبشان گذاشته شده در می یابند اسیر یک قاتل زنجیره ای به اسم جیگساو ( اره مویی ) هستند. این قاتل روانی کاری میکند تا قربانیانش با دستان خودشان موجبات مرگ خویش را فراهم کنند…

حواشی فیلم : نسخه اول فیلم اره توسط جیمز وان و به نویسندگی خودش و لیگ وانل با سرمایه حدود ۲۴ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴ ساخته شد. با نگاه اول به تریلر و باکس شاتها و پوستر فیلم این طور برداشت میشد که با فیلمی صرفا ترسناک و با چاشنی کشت و کشتار مواجه هستیم. ولی بعد از اکران فیلم همه چیز به گونه ای تغییر کرد به طوری که فیلم با دو جایزه برای بهترین فیلم و پنج نامزدی برای بهترین فیلم ترسناک و همینطور با فروشی نزدیک بر ۲۲۰ میلیون دلار تمام نظریات بر این فیلم را از بین برد و برای تهیه کنندگان فیلم که در موقع اکران فیلم حساب بانکیشان صفر را نشان می داد به یکباره میلیونر شدند!

ویژگی های نسخه جدید : از آنجایی که همیشه شعار ایران فیلم کیفیت بالا در کارها بوده ، تصمیم بر این شد تا برخی از فیلم هایی که در گذشته قرار گرفته اند اصلاح و جایگزین گردند. . نسخه جدید بصورت اختصاصی توسط تیم ایران فیلم ریلیز شده و عاری از زیرنویس هاردساب و تبلیغاتی میباشد . دوبله ی نسخه جدید در واقع همان دوبله نسخه قبل میباشد با این تفاوت که از کیفیتی عالی تر و میکسی فوق العاده حرفه ای برخوردار است. هماهنگ سازی دوبله فارسی با سکانسهای فیلم ( سینک ) با دقت بالاتری صورت گرفته است. در تدوین این فیلم از نوین ترین شیوه ی میکس و مونتاژ استفاده شده به طوری که لذت دیدن دوبله ی شاهکار این اثر را، با کیفیت تصویر بالا چند برابر میکند. دانلود مجدد این شاهکار سینمای جهان را، همراه با دوبله عالی و تدوین حرفه ای و میکس حرفه ای تر توسط ایران فیلم، و کیفیت تصویر چند برابر، به شما کاربران محترم پیشنهاد میکنیم.

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.


 کیفیت ۷۲۰p فیلم :

download دانلود فیلم SAW 1 دوبله فارسیPart 1:UploadBoy | HexUpload | Netload

download دانلود فیلم SAW 1 دوبله فارسیPart 2:UploadBoy | HexUpload | Netload

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

کیفیت ۱۰۸۰p فیلم :

download دانلود فیلم SAW 1 دوبله فارسیPart 1:UploadBoy | HexUpload | Netload

download دانلود فیلم SAW 1 دوبله فارسیPart 2:UploadBoy | HexUpload | Netload

download دانلود فیلم SAW 1 دوبله فارسیPart 3:UploadBoy | HexUpload | Netload

download دانلود فیلم SAW 1 دوبله فارسیPart 4:UploadBoy | HexUpload | Netload

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری