loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
amir بازدید : 90 1392/11/19 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای رالی ایرانی در سبک مسابقه

 

با لینک دانلود مستقیم و کیفیتDVDRip

کاگردان: آرش معیریان | سال تولید: ۱۳۹۱
مدت زمان: ۸۱ دقیقه | موضوع: سرگرمی (مسابقه)
فرمت: MKV – MP4 | کیفیت: ۷۲۵ – ۳۳۴ مگابایت

 

بازیگران:
محمدرضا فروتن، سیروان خسروی، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، نیما فلاح و سحر ولدبیگی و با حضور فرزاد حسنی

 

خلاصه داستان:
بازیگران نامبرده، برای دست آوردن گنج (جایزه مسابقه) با اجرای فرزاد حسنی با یکدیگر رقابت میکنند.

 

 لینک های مستقیم با حجم زیاد با سرعت فوق العاده 1 تا 6

 

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم




دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم




دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم


 

 

 درباره مجموعه رالی ایرانی فیلمی متفاوت در ژانری متفاوت

«رالی ایرانی» اولین فیلم-مسابقه ایرانی است که در ژانر Reality Show ساخته می شود . تجربه ای که با طراحی سعید ابوطالب تهیه کننده و کارگردان مستند-مسابقه سرزمین دانایی آغاز شد و با  اضافه شدن افراد دیگری مثل آرش معیریان بعنوان کارگردان و با همان تیم بزرگ این ژانر را در سینما تجربه می کنند .

این گونه برنامه‌سازی در ایران تازگی دارد  گرچه در کشورهای صاحب این صنعت  هم تقریبا از سال ۲۰۰۰ به بعد مرسوم شده است.

در فیلم ـ مسابقه‌ی «رالی ایرانی» یک فیلمنامه‌ی دقیق وجود دارد که  تنها گروه کارگردانی جزئیات آن را می دانند. و بازیگران تنها از  بخشی از  قصه مطلع می‌شوند؛  رفتار و نوع  برحورد آنها با مسائلی که پیش روی بوجود می آید و عکس العمل طبیعی و واقعی  آنها می تواند مسیر قصه را  تغییر دهد. این در حالی است که گروه طراحان و کارگردانی  تصور می کنند همه احتمالات را در نظر گرفته اند و مثل یک گیم یا بازی برای اهمه تفاقات محتمل پیش بینی دارند. بنابراین  فقط بازیگران نیستند که در شرایط پیش بینی نشده قرار می گیرند  بلکه  گروه برنامه ساز هم پا به پای بازیگران با قصه ای که کسی پایان آن را نمی داند پیش می روند  به این ترتیب مخاطب شخصیت واقعی بازیگران را در شرایط و حالتهای مختلف مشاهده خواهد کرد.

بازیگری در این ژانر کار سهل و ممتنعی است . بازیگر باید باهوش، توانمند از لحاظ قدرت ذهنی و بدنی و نیز سریع الانتقال  باشد. هیچ متن و دیالوگی وجود ندارد و خیلی از اوقات کارگردان در صحنه  حضور ندارد. پس این فیلمی است که کارگردان و بازیگران با هم میسازند.
با این توصیفات مشخص است که تولید این پروژه  نیازمند یک گروه تولید بسیار عظیم و حرفه ای است.

مسایقه اول با ۸ تصویر بردار  و ۴ تیم  صدابرداری سر صحنه و گروه بزرگ صحنه ساخته شده است و برای تدوین آن از چند گروه مجزا استفاده می شود.

در نخستین مسابقه «رالی ایرانی» سه گروه شامل «محمدرضا فروتن و سیروان خسروی»، «الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری» و «نیما فلاح و سحر ولدبیگی» با هم برای بدست آوردن گنج (جایزه مسابقه) رقابت می کنند و فرزاد حسنی به عنوان مجری-داور رقابت آنها را داوری می کند.

 

برچسب ها: دانلود رالی ایرانی, دانلود رایگان فیلم رالی ایرانی, دانلود فیلم رالی ایرانی, دانلود مسابقه رالی ایرانی, دانلود رالی ایرانی, دانلود رایگان فیلم رالی ایرانی, دانلود فیلم رالی ایرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری