loading...
پی سی مووی,دانلود فیلم سانسور شده,ایران فیلم
abcd بازدید : 119 1392/11/03 نظرات (0)

در این مطلب دانلود آهنگ جدید و بسیار جالب احسان خواجه امیری به نام تاوان رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

ترانه سرا : روزبه بمانی / ملودی : علیرضا کهن دیری / تنظیم : هومن نامداری
  این آهنگ تیتراژ سریال آوای باران میباشد!

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام تاوان

 

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Ehsan Khaje Amiri – Tavan

لینک کمکی

———————————————————————–———————————————-

شعر موزیک تاوان از احسان خواجه امیری

منو جون پناه خودت کن برو

بزار پای این آرزوم وایستم

به هرکی بهم گفت ازت رد شده

قسم میخورم من خودم خواستم

منو جون پناه خودت کن برو

من از زخم هایی که خوردم پرم

تو باید از این پله بالا بری ، توبالا نری من زمین میخورم

♫♫♫

درست لحظه ای که تو باید بری،اسیر یه احساس مبهم شدیم

ببین بعد یک عمر پرپر زدن،چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم

یه حقی که من دارم از زندگیم

نگاه کن تو این برزخ لعنتی

چه مرگی طلب کارم از زندگی

به هرجا رسیدم به عشق تو بود

کنار تو هرچی بگی داشتم

ببین پای تاوان عشقم به تو

عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو

تو این نقطه از زندگی مرگ هم ، نمیتونه از من بگیره تورو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری